Followers

Monday, February 21, 2011

Siapakah Penggantimu...

Huuuuu...Akar Seni (As) berasa rungsing dan berselerak serta brserabut d dlm kepala hotak ini... Semalam As d kejutkan dgn berita yang kurang baik... Sewaktu As ingin mnyaksikan Muzikal Terima Kasih Cinta, As di kejutkan dgn berita kemalangan kwn As ya itu Norain Afiqa @ kami pnggil Mek. Akibat dr kmalangan itu, dia mngalami kecederaan di bhgian muka (dagu & mulut) serta tngannya patah...

Setelah tamat persembahan itu As pun pergi la ke Hospital KL brsama2 Mama, Kak Sya, Denny & Moon. Melangkah msk ke wad Kecemasan (separa kritikal), As melihat dia terlantar di atas katil. Dgn keadaannya begitu As berasa sedih dan bimbang dan berharap Mek tabah mnghadapinya dgn cekal... kadang kala dia mngerang kesakitan.

As bertmbah pening kepala sebab Mek menari dlm tiga Korografi As iaitu dua utk Kreasi Baru & Gelombang Baru. Selain itu Mek jg terpilih utk mmbuat prsmbahan utk Citra Budaya yg akan diadakan bulan depan di N.9... nmpaknya trpaksalah dia lupakan.....spy dia dpt merehatkn dr...Jadi dlm keadaannya sebegitu, sudah pasti dia x boleh pulih dlm waktu yg sngkat... As rasa ini juga dugaan bg As, tp As rasa pasti ada hikmah di sbaliknya... Sampai ke saat ini As masih mncari siapaknh pngganti Mek yang As rasa sesuai utk mnggantikan tempat Mek... Siapakah pnggantimu...sipakah pnggantimu?



Di sebalik apa yg terjadi:
Silap2 As sndiri kna mnari, gantikan Mek...Terpaksa la As pakai kebaya..Tidakkkkk...(tp dlm hati suka)

1 comment: