Followers

Thursday, February 17, 2011

Tiada Lagi Retak Menanti Belah

Pagi2 lagi AS dikejutkan dgn berita piring terbang... sungguh mengejutkan... korang semua ada dgr x kt dlm berita pagi td... X ada.... hurmmmm... ni pasai UFO ker? As terkesima sekejap..

Memanglah x ada, sbnrnya ni adalah situasi yg trjadi di dalam kelas piring, iaitu subjek Tari Rakyat dalam silibus Diploma Tari ASWARA.
Dengan kudrat yang adooo, selepas kelas iban. Kami meneruskna kelas piring pula. Kemudian apabila menari dgn piring ni kn, tau2 jer la... bila piring tu x dpt diimbangkan dgn btul terjatuh lah ia. Tiada lagi piring yang retak, kerana sudah hancur berderai di atas lantai. Maka pasukan Pembersih Cepat ataupun PC pun dikejarkan ke tempat kejadian, dgn alatan yg terkini dan canggih antaranya penyapu dan pengaut sampah yang dicuri seketika dari mak cik cleaner ,digunakan untk membersihkn piring yang pecah itu...
Pak Suhaimi pun mengingatkan kpd kami semua, utk membuat byk latihan untuk memantapkn lagi teknik kami. Antara yang disuruh spt berlatih di kawasan berumput & berpasir, supaya piring tidooook la pecah bila jatuh nnti. Ini dpt la mngurangkan kejadian piring terbang.

2 comments:

  1. ingat apa laa tadi... haha . gud luck ye (!)
    harap boleh jadi the best dancer in malaysia! HAHA
    gud luck okey =)

    ReplyDelete